Uw mening is van vitaal belang!

Bij Vitaalpunt staat kwaliteit van zorg voorop. Dat betekent dat aandacht voor klachten en suggesties voor ons vanzelfsprekend is.

Wij horen graag uw mening over uw behandeling. Dat kan een suggestie zijn, of een compliment. Maar ook als u niet tevreden bent, willen we dat graag weten.

U kunt uw ervaringen op de volgende manieren met ons delen:

  • Bespreek uw mening met uw behandelaar.
  • U kunt ook uw mening met iemand  buiten Vitaalpunt bespreken, bijvoorbeeld een patiëntvertrouwenspersoon. De patiëntvertrouwenspersoon is niet in dienst van Vitaalpunt en kan dus volledig onafhankelijk werken.
  • Verstuur uw mening digitaal of schriftelijk. Om uw reactie zorgvuldig te kunnen afhandelen, vragen wij u enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Maar u kunt ook anoniem reageren. In alle gevallen zorgen de betrokken medewerkers ervoor dat uw klacht behandeld wordt. Om goed te kunnen inspelen op verbetersuggesties, houden wij een registratie bij van alle meldingen die ons bereiken.

Uw reactie

U kunt uw klachten, complimenten en suggesties ook schriftelijk sturen naar:

Vitaalpunt
Entrada 706, Gebouw Valencia
1114 AA Amsterdam

Verder kunt u voor meer informatie over het indienen van klachten terecht bij de volgende organisaties:

Belangrijke documenten