Uw mening is van vitaal belang!

Bij Vitaalpunt staat kwaliteit van zorg voorop. Wij verlenen deze zorg met de grootst mogelijke zorgvuldigheid. U mag ervan uitgaan dat de behandelaren van Vitaalpunt hun vak zo goed mogelijk uitoefenen. Maar wat kunt u doen als u niet tevreden bent? Of juist wél tevreden bent over onze dienstverlening? We vinden het belangrijk dat u ons dit laat weten. Met uw opmerkingen kunt u een significante bijdrage leveren aan betere zorg- en dienstverlening. Iedere reactie is welkom.

Wij bieden u de volgende mogelijkheden:

a. Wilt u ons waarderen?

Wilt u uw ervaringen bij Vitaalpunt delen met andere patiënten? Ga naar ZorgkaartNederland en waardeer ons:

– Geef hier uw waardering voor uw behandeling bij Vitaalpunt in Amsterdam
– Geef hier uw waardering voor uw behandeling bij Vitaalpunt in Rotterdam

Hiermee helpt u ook andere patiënten bij het maken van keuzes in de gezondheidszorg.

b. Heeft u een tip of suggestie

Suggesties of ideeën? U kunt het ons laten weten via ons contactformulier. Deel uw mening, tips of suggesties die volgens u voor verbetering vatbaar zijn. Wij stellen het op prijs als u met ons meedenkt.

C. Klachtenfunctionaris

Wilt u graag ondersteuning bij uw klacht, dan kunt u uw onvrede of klacht bespreken met de klachtenfunctionaris. Zij probeert samen met u en, als het nodig is, met desbetreffende medewerker tot een passende oplossing te komen. De klachtenfunctionaris geeft onafhankelijk advies en informatie en kan bemiddeling bieden. De klachtenfunctionaris is ervoor cliënten en naasten die in behandeling is bij Vitaalpunt (Mentaal Beter).

Klachtenfunctionaris Vitaalpunt | Mentaal Beter:
Marion de Kruijf: 06 121 01 215

Meer informatie

Meer informatie vind u in de klachtenregeling Wkkgz Mentaal Beter

Reglement klachtencommissie Mentaal Beter

Stap 1: In gesprek
Praat met uw behandelaar
Vertel het ons als u niet tevreden bent over onze hulp

Stap 2: Vraag de klachtenfunctionaris
Vindt u het moeilijk om over uw klacht te praten, Of komt er geen oplossing?

Vraag dan of de klachtenfunctionaris u kan helpen. Het telefoonnummer is 06 – 121 01 215

De klachtenfunctionaris is onafhankelijk kiest geen partij en heeft een bemiddelende rol. De Klachtenfunctionaris probeert samen met alle partijen tot een oplossing te komen.

Stap 3: Geschillencommissie
Bent u ontevreden over de afhandeling van de klacht dan kunt u naar de Geschillencommissie. www.degeschilllencommissiezorg.nl

Let op: hieraan zijn wel kosten verboden.

Belangrijke documenten