CORONAVIRUS UPDATE
In verband met het Coronavirus willen wij u graag wijzen op de adviezen van het RIVM.
U kunt zich bij ons blijven aanmelden.

Alle intakes en behandelafspraken vinden plaats via beeldbellen of op locatie. We stemmen met jou af welke vorm het meest passend is in jouw situatie en behoeftes.

We volgen de richtlijnen van het RIVM en de specifieke Corona richtlijn voor de GGZ. Daarnaast is de ruimte die we hebben op de vestiging een bepalende factor voor de hoeveelheid mensen die we tegelijkertijd op bezoek en aan het werk kunnen hebben.

We zullen ons best doen om de mogelijkheden steeds goed met je af te stemmen. Hierbij is het belangrijk dat jij als client goed aangeeft wat jouw voorkeur heeft, zodat we hier zo goed mogelijk rekening mee kunnen houden. Je kunt dit bespreken met je behandelaar.

ONLINE BEHANDELING

Wanneer jouw afspraak via beeldbellen plaats vindt, dan zullen wij je bij aanvang van de afspraak een link sturen vanuit Therapieland. Voor meer informatie over jouw online behandeling klik hier

Deze manier van behandelen, via videobellen en telefoon, zal in eerste instantie misschien wennen zijn, maar uit onderzoek blijkt dat dit heel goed kan werken. Dit is ook onze ervaring uit de praktijk en wat wij terug krijgen van patiënten met wie wij eerder zo gewerkt hebben. Wanneer jouw behandelaar inschat dat deze manier van communiceren toch niet passend is in jouw situatie, dan zal hij of zij dat natuurlijk bespreken.

Op bezoek bij Vitaalpunt

Wanneer je de vestiging van Vitaalpunt bezoekt gelden de volgende aandachtspunten:

  • Wanneer je verkouden bent of andere griepklachten hebt (verhoging, kortademigheid, spierpijn, hoesten, keelpijn, overmatige vermoeidheid, diarree) kom je niet naar Vitaalpunt, maar doen we de afspraak via beeldbellen of telefonisch. Ook wanneer een huisgenoot Coronaklachten heeft kun je niet naar ons toe komen.
  • Wanneer je vanwege klachten niet naar ons toe kunt komen, laat dit dan zo veel mogelijk op tijd weten via het secretariaat van Vitaalpunt zodat de behandelaar zich kan voorbereiden op een afspraak via beeldbellen of telefoon. Afspraken volledig afzeggen kan alleen tot 24 uur van tevoren, daarna zijn wij genoodzaakt je een no-show factuur te sturen.
  • Volg de instructies die zijn aangegeven in het pand en door het personeel.
  • Zorg dat je kort voor de start van je afspraak naar binnen gaat om de tijd in de wachtkamer te beperken.
  • Neem zo veel mogelijk de trap, je mag maar met 1 persoon tegelijk in de lift.
  • Kom alleen, of vraag mensen die meekomen om in de auto te wachten.

Indien u vragen heeft neem dan vooral telefonisch contact met ons op.

Here you can read the English text